עסקים ואנשים פרטיים נזקקים באופן קבוע לשירותי גריסה של מסמכים מסווגים שאינם מיועדים לצפייה על ידי הכלל. ארגונים ומשרדים המבצעים סריקת מסמכים לצורך מעבר לעבודה במתכונת משרד ללא נייר (ארכיון ממוחשב, ארכיון דיגיטלי וכדומה), בדרך כלל מבקשים בחזרה את הקלסרים הסרוקים ומאפסנים אותם במשרד.
המעבר למשרד ממוחשב אמור לפנות מקום רב במשרד והוא צריך להסתיים בגריסת המסמכים (לאחר שהארגון ווידא שהקבצים שקיבל תואמים למסמכי המקור). אם הארגון ביצע סריקה ולא גרס לאחר מכן את המסמכים, הוא לא ייהנה מהאפשרות של פינוי שטחי משרד יקרים מניירת התופסת מקום רב. צריך לזכור ששטחי משרד עולים כסף רב (שכירות, ארנונה, ניקיון, חשמל וכו') ואם הם מכילים רק ניירות אז חבל על הכסף.
לאנשים פרטיים יש ניירת שונה, אבל בכל מקרה מסמכים המכילים פרטים אישיים לא כדאי להשליך לאשפה מתוך מחשבה שאיש לא יציץ בהם לעולם. במגזר הפרטי מדובר בדרך כלל במסמכים של חברות ביטוח, חשבונות ארנונה מים גז חשמל וטלפון, מסמכי בנק, מסמכים רפואיים רגישים וסודיים, מכתבים אישיים, תלושי משכורת, רכישת מכירת או השכרת דירה, חשבוניות שונות ומסמכים מסוגים שונים שנאספים בכל בית.
האלטרנטיבה להשלכת המסמכים לאשפה היא גריסה עצמאית במגרסה ביתית קטנה או רכישת שירותי גריסת מסמכים מחברת גריסה מקצועית. רכישת מגרסה ביתית זולה לא תמיד תתאים לגריסת כמות גדולה של מסמכים, מה גם שהיא פועלת בקצב איטי ואינה גורסת לפתיתים. כמו כן היא עלולה להתקלקל ואז המסמכים שלא נגרסו יושלכו לאשפה כשהם שלמים וחשופים.
הדרך הטובה והזולה ביותר היא רכישת שירותי גריסה. זה חוסך את ההוצאה לרכישת מגרסה ביתית איטית ואת השקעת הזמן בסריקה מייגעת של דף אחר דף. שירותי גריסההם הפתרון המקצועי, האמין, הטוב והדיסקרטי ביותר להיפטר מניירת מסווגת.
גריסת מסמכים חד פעמית:
אם יש לכם בארגון חדרים עמוסי מסמכים, ארונות מלאים במסמכים, קרטונים דחוסים בנייר ומאות קלסרים מאובקים, אתה מוזמן להכיר את שירותי הגריסה החד פעמיים שלנו. צלצלו אלנו לקבוע מועד לאיסוף המסמכים ממשרדך או להבאתם אלינו ללשכה. המסמכים יועברו לגריסה במגרסת פתיתים תעשייתית (אופציה לנוכחות נציג הלקוח).
יתרונות:
– הגריסה ניתנת לביצוע בכל מועד שתבחר (בתיאום מראש). – מתאימה בעיקר לארגונים לפני / אחרי מעבר משרד. – מתאימה לגריסה של מסמכים אחרי סריקה. – מתבצעת ע"י איש גריסה מטעמנו עם אופציה לפיקוח של נציג הלקוח. – ניתן להזמין גריסה בשילוב סריקה.
500 ש"ח ל- 50 קילו ראשונים. כל קילו נוסף 6 ש"ח. המחירים אינם כוללים מע"מ. המחיר מתייחס לגריסה בלשכתנו כאשר המסמכים משונעים על ידינו.
*הגריסה מבוצעת בבית שמש על ידי קבלן משנה.
גריסה על בסיס קבוע:
תמורת סכום חודשי של כמה מאות ש"ח (בהתאם לכמויות המסמכים לגריסה), ניתן לקנות בטחון וראש שקט. גריסת המסמכים שלכם לפתיתים היא הדרך הבטוחה ביותר לוודא שניירת רגישה אינה מגיעה למתחרים. שירותי גריסה קבועים מתאימים לארגונים עתירי ניירת (מתחום המשפט, פיננסיים, ביטוח, בנקאות, בריאות, תעשיה, חינוך, ממשל ועוד).
הצטרפות למסלול גריסה קבוע, נותן ביטחון מירבי והגנה מפני נפילת המסמכים לידיים זרות. בין גריסה לגריסה, עובדי הארגון אוספים את המסמכים ואחת לתקופה הם משונעים ללשכת הגריסה שם ייגרסו במגרסה תעשייתית לפתיתי נייר (אופציה לנוכחות נציג הלקוח בזמן הגריסה).
יתרונות:
– הגריסה נעשית אחת לתקופה (שבוע, חודש, רבעון, אחר). – בין גריסה לגריסה המסמכים נאספים במשרדכם. – אפשרות לאיסוף המסמכים על ידנו. – ניתן להזמין גריסה בשילוב סריקה.
להזמנת שירותי גריסה חייגו עכשיו לאיתיאל 054-2488008