סריקת מסמכים לקיבוצים ומושבים
אם הגעתם להבנה שאתם מוכרחים להיפטר מערמות המסמכים, הקלסרים והקרטונים העמוסים במשרד, והבנתם שיש צורך בסריקת מסמכים, כדאי שתחשבו על אופן הביצוע. מבלי להיכנס לנושא הצורך והכדאיות בתוכנת ניהול מסמכים (ליצירת ארכיון דיגיטלי), נתמקד כרגע בסריקה.
סריקת מסמכים לקיבוצים ומושבים – כיצד?
1. להזמין חברת סריקה שתבצע עבורכם את עבודת סריקת המסמכים. בדרך כלל עלות הסריקה נעה בין 20-50 אגורות לעמוד, תלוי במצב המסמכים (משודכים, מקומטים, מאוחסנים בניילונים, גדולים, קטנים וכו'), באופן שמירת הקבצים (האם כל קלסר ייסרק לקובץ PDF אחד או כל חוצץ ייסרק לקובץ נפרד). ההוצאה על הסריקה מוכרת במלואה.
2. הסריקה תבוצע על ידכם עם סורק מסמכים חדש ואיכותי שעלותו כ- 2,000 ש"ח. העלות הכללית שלכם תהיה נמוכה יותר, אבל יש לקחת בחשבון את עקומת הלימוד של עבודת הסריקה, את עלות העובד שיבצע את הסריקה בפועל ואת עלות הסורק (סורק מסמכים מקצועי ומהיר יעלה לכם אלפי שקלים). ההוצאה על רכישת הסורק מתפרסת על פני שלוש שנים.
3. הסריקה תבוצע על ידכם באמצעות סורק מסמכים שכור. יש צורך בסורק מסמכים מקצועי לסריקת ארכיון שמסוגל לסרוק עשרות עמודים בדקה ולייצר קבצים סרוקים באיכות גבוהה. את הסורק אתם שוכרים מחברה המתמחה בהשכרת סורקים מקצועיים המשמשים גם את חברות הסריקה. ההוצאה מוכרת במלואה בשנת המס.
סריקת מסמכים למושבים וקיבוצים
כשאתם שוכרים סורק מסמכים מקצועי לסריקת ארכיון המסמכים, אתם משלמים פחות ואתם מסוגלים לסרוק את המסמכים באמצעות כוח האדם שבמשרד. עלות הסריקה מוערכת ב- 60-90% מהסכום שהייתם משלמים לחברת סריקה מקצועית. כאמור, רכישת סורק חדש לא תהיה מוכרת כהוצאה במלוא הסכום אלא רק על פני שלוש שנים, כאשר השכרה מוכרת במלואה וכך גם הוצאה על שירותי סריקה של חברה חיצונית.
חשוב לזכור שחברת סריקה חיצונית מביאה איתה ניסיון, איכות, מקצועיות, שיטות עבודה וידע שאינם ניתנים ללימוד בפרק זמן קצר ולכן מומלץ שכל ארגון יעשה את החשבון בעצמו ויחליט מה טוב יותר עבורו.
להצעת מחיר חייגו 054-5880060