בשוק התחרותי של היום, לזמן יש חשיבות רבה. אם אתה מנהל עסק, ארגון, מוסד או כל גוף הנמדד בשורה התחתונה שלו, אתה לא יכול להרשות לעצמך לבזבז אפילו דקה אחת מיותרת על משימות שאינן משימות הליבה של הארגון. הזמן שמשרדים משקיעים בחיפוש קבצים חשובים מפחית את הפרודוקטיביות של העובד. אם צוות העובדים במשרד מבלה מידי יום כמעט שעה כדי למצוא את הקבצים הרצויים, סימן שהמשרד אינו מנוהל נכון. שירותי סריקת מסמכים יכולים למנוע מצב זה.
אחת הסיבות לכך שעסקים אינם עוברים למתכונת ארכיון דיגיטלי היא העלות הכספית. רוב החברות העוברות למתכונת ארכיון דיגיטלי משקיעות כסף רב כדי לבצע תיעוד דיגיטלי של מסמכים. העלויות של מחסניות דיו, מדפסות, נייר, טונר, שירותי תיקונים ואחזקה הן גבוהות. מכשור מודרני כגון סורקי מסמכים, מכונות צילום, מחשבים ורכיבי חומרה אחרים יכולים לעזור להפחית את ההוצאות.
בעוד שחברות קטנות יכולות לנהל את המסמכים שלהם בארון תיוק אחד, עסקים גדולים זקוקים לשטחי אחסון גדולים מאוד כדי לרכז את כל הניירת ההיסטורית שלהם. הם צריכים למצוא מקום בשטחי הארגון שיהווה מחסן או להשכיר מתקן מתאים, שם הם יכולים לאחסן את המסמכים שלהם. שימוש בפתרונות אחסון דיגיטליים, כגון שירותי סריקת מסמכים, יכול לחתוך להם הוצאות מיותרות.
ארגון בגדילה צריך להיות מוכן לנהל כמויות גדולות של ניירת ולדעת כיצד לאחסן אותם. פתרונות אחסון דיגיטליים יכולים לספק מערכת ארכיון דיגיטלי חכמה וליעל את אופן העבודה עם מסמכים שוטפים. לא רק הכלים שבהם אתה משתמש חשובים, אלא גם איך אתה משתמש בכלים הללו. באמצעות שירותי סריקה של חברה חיצונית, אתה יכול לקבל תהליך חלק וזורם. אם העובדים זקוקים למסמכים מסוימים תוך כדי העבודה, הם לא צריכים לבזבז זמן על חיפוש במחסן או בקרטונים עמוסים. כמה קליקים בתוכנת ניהול המסמכים והם מוצאים את הקובץ הרצוי במהירות.
מלבד צמצום ההוצאות והשיפור באופן העבודה במשרד, שירותי סריקת מסמכים יכולים גם לבטל את הצורך בשטחי משרד ושטחי אחסון. כל שאתה צריך זה פשוט מחשב וחיבור לאינטרנט. האינטרנט ממלא תפקיד חשוב בניהול מודרני של מסמכים, בעיקר כשמדובר בארגון עם מספר סניפים שכולם רוצים גישה לבסיס הנתונים המרכזי.
אם עובדים זקוקים מידי פעם לקבצים מסוימים, במקום שיבזבזו זמן בחיפוש אחר הקבצים הרצויים, ניתן לאחסן אותם גם בשרת של הארגון וגם באתרי אחסון מסמכים. זה יכול להפוך את ניהול המסמכים שלך למאורגן יותר ובמקום שמאות ניירות יהיו פזורים סביב שולחנות וארונות, אתה תוכל בקלות לשלוף ולאחסן את המסמכים באופן קל וידידותי למשתמש.
זוהי המהות האמתית של משרד דיגיטלי. הוא מבצע סריקת מסמכים בקביעות והוא נעזר בתוכנת ניהול מסמכים חכמה (תוך מתן הרשאות גישה לקבצים ולאינדקס המסמכים הדיגיטלי לצורך צפייה, עריכה, יצירת מסמכים חדשים ועוד). עבודה במתכונת מאפשרת זרימה חלקה של התהליך ומגדילה את הפרודוקטיביות בעבודה.
זקוק להצעת מחיר?
חייג עכשיו 054-5880060
האתר Pdftoword.co.il מציע שירותי המרה של קבצים סרוקים לקבצים ברי עריכה.